Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Menar du inte tvärtom? Jag möter den varje gång jag går i det gräset! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag hittade den direkt. Och alla fåglar kan lära sig steel wing med TM men skarmory lär sig den via exp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag hittade den direkt. Och alla fåglar kan lära sig steel wing med TM men skarmory lär sig den via exp.. Sa att det var lätt! Och du har helt rätt 0013 alla kan lära sej attacken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Tack så mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ja hittade skarmory jätte lätt och fånga han med 5 pokebollar :mrgreen: :mrgreen::mrgreen: :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Har fortfarande inte hittat han... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Lite fakta om Skarmory http://www.pokemondungeon.com/pokedex/skarmory.shtml Föressten har han nu fått svar på sin fråga! Så nu kan nån låsa tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Vet någon ett enklare sätt att få Staryou förutom att fuska? Det är så jobbigt! (Pokemon G/S/C) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Fiska i vattnet nedanför Olivine City, på natten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Oj, skrev fel, men tack ändå! Det ska stå FISKA, inte FUSKA! =) Men jag trodde det var på dagen som man skulle fiska, så tack!! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Kan man inte fånga skarmory i guld ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 men ingen har sagt motsattsen heller alla sa bara att skarmory lär sig den utan tm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg