Hoppa till innehåll

Skarmory...


sparris
 Dela

Rekommendera inlägg

japp för det finns väl inte så många fåglar som är flying och steel och steel wing är ju en steel attack
Alla fåglar kan lära sig den förutom Natu och Xatu tror jag
var får man tag på natu eller xatu :?:

Man måste surfa i Union Cave och knuffa undan några stenar, om man går runt lite så finns det en grottöppning. Där fionns det gräs och i gräset finns det Natu.

tack så mycke det ska jag pröva :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har 6 st Skarmory..hittade dom vid Blackthorn City nånstans i nåt gräs där i närheten.... Fast, vet inte varför det skulle vara bra att ha 6st precis.. 8-) men gillar dom!:D

Förresten.. nån som vet hur man hittar Articuno, Moltres och Lugia på Crystal..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Whirl island? Men det är väl de där tre öarna mitt i nåt hav vid olivine City som hänger ihop? Jag hittar den inte där! :/

Du vet när man ska fånga Siecune eller vad den heter, så syns det ju "bilder" på pomenonen, (som det inte gör i vanliga fall när man fångar nån rattata i ett gräs eller nåt) blir det så med Lugia också så att man ser den lättare?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
japp för det finns väl inte så många fåglar som är flying och steel och steel wing är ju en steel attack
Alla fåglar kan lära sig den förutom Natu och Xatu tror jag
var får man tag på natu eller xatu :?:

Man måste surfa i Union Cave och knuffa undan några stenar, om man går runt lite så finns det en grottöppning. Där fionns det gräs och i gräset finns det Natu.

tack så mycke det ska jag pröva :)

 

Jag har gjort detta och det funkar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...