VanHooters Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) Jag plockade fram mitt Mystery Dungeon igår och började spela lite igen. En sak jag aldrig riktigt har förstått är hur man utvecklar en pokémon. Så min fråga är: Hur utvecklar man pokémon på Blue rescue team? Redigerat 28 Juni 2008 av DarkNeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 OffTopic: är du tillbaka nu eller? OnTpic: ingen aning xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Min kompis(Robin3) har ett Pokemon Mystery Dungeon Blue rescue team och han har TYP sagt att man måste ha ganska mycket poeng(KANSKE måsta man ha klarat av vissa saker först) och då kommer man typ till någon grotta och tala med en sten så utväklas man! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 gå till whiscash pond, om du har ett hål i marken kan du utveckla, om inte måste du fortsätta med storyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Har du klarat rayquasa en gång så har du klarat storyn , då ska det finnas ett hål i whiscash pond Men du kan bara gå in en och en i taget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Tack för hjälpen. Jag fick ett PM av Kuddmannen, hn skrev att man skulle besegra Fåglarna, Skarmory, Groudon och Rayquasa. Hur långt in i spelet är det man möter Groudon och Rayquasa? Har mött dem andra fyra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Groudon möter du efter att Alakazam's reascue team har stuckit nån gång....vet ej riktigt säkert har inte mött groudenon än men jag TROR att de e så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Har nu mött Groudon, ska ta Rayquaza när jag har laddat mitt DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Hans torn är rätt svårt tycker jag :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Jag spelar som Totodile och min kompis är Pikachu, vad är det för pokémon i tornet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Kolla Serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg