💬
Logga in
Fuska.se

Vad Saknar Du Mest Här På Fuska.se

173 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag saknar det "gammla" fuska. Där det inte var fullt av kaxiga drygfan som har kommit upp det senaste. Om man är dålig på nått spel, Photoshop eller stavning så är det som att dom ska utvisas från fuska.

Du var inte här då.
Nivå 7 · Fuskare

Lotteriet. Synd att admin tog bort det när han upptaderade "gamla" fuska till "nya" fuska.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag saknar den gamla goda tiden! Vänliga medlemmar som hjälpte en på ett mycket trevligt och utförligt sätt. Gjorde man något "fel" så blev man inte klassad som n00b utan då sa folk till en vad man gjorde för "fel" så att man inte gjorde om det nästa gång. Något jag vill ha bort är alla spammare, små kaxiga ungar och folk som tror att de är något! In med en trevlig gemenskap där alla kan trivas utan att få ta massa skit!

F.ö så har Aircondition väldigt bra synpunkter imo.

26 Jun 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gamla uvar, som NesseN

Jah NesseN har man inte sett på länge...

NesseN = pollenallergi

Men jo det gamla fuska för ca. 2-3 år sedan skulle inte sitta fel.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gamla uvar, som NesseN

NesseN = pollenallergi

eeh, är det samma person?

varför har han bytt namn???

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gamla uvar, som NesseN

NesseN = pollenallergi

eeh, är det samma person?

varför har han bytt namn???

Ja jag är nästan helt säker på det.

Varför ? Fråga vettja.

Nivå 5 · Fuskare

Oztown

Nivå 13 · Mästerfuskare

nu får du ge dig zimens, man får ju nostalgitårar.

27 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag saknar sportforum som det fanns för ett bra tag sen (nu finns det ju säkert sportgruppforum men det känns mer öppet med ett vanligt forum. Och sen som många andra sagt det "gamla fuska" det var aningen bättre förut.

Nivå 5 · Fuskare

Jag saknar Humor forumet, Visserligen är det ett subforum men det känns inte likadant :/

28 Jun 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Debattforumet när den va som äldst ;)

#21, fuel, th00rd, debattlegends.

29 Jun 2008
Nivå 4 · Lärling

Oztown, saknar det gamla forumet ganska mycket också.

Innan det var massa kaxiga P11, P12 och P13, själv var jag ju också P13 men visst jag var inte som P12orna är nu, typ tror att dem är viktigast här i forumet. För en sak ska jag säga er, det är ni inte! Har ju slutat vara här på grund av allt spam och anti-sociallitet. Det var mycket mer socialt innan alla P12or som tror sig så grymt mycket kom in här och gjorde om detta till fuska.nu

Admin vet väl säkert vad han gör, men göra nya lättare regler? Speciellt när alla dessa spammers har flyttat in.

Detta är bara min åsikt, många av moderatorerna har ju lämnat crewet.

Admin kanske har tänkt på att fixa lite mer moderatorer med allt spam I forumet?

Det skulle verkligen behövas.

30 Jun 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Oztown, saknar det gamla forumet ganska mycket också.

Innan det var massa kaxiga P11, P12 och P13, själv var jag ju också P13 men visst jag var inte som P12orna är nu, typ tror att dem är viktigast här i forumet. För en sak ska jag säga er, det är ni inte! Har ju slutat vara här på grund av allt spam och anti-sociallitet. Det var mycket mer socialt innan alla P12or som tror sig så grymt mycket kom in här och gjorde om detta till fuska.nu

Admin vet väl säkert vad han gör, men göra nya lättare regler? Speciellt när alla dessa spammers har flyttat in.

Detta är bara min åsikt, många av moderatorerna har ju lämnat crewet.

Admin kanske har tänkt på att fixa lite mer moderatorer med allt spam I forumet?

Det skulle verkligen behövas.

Själv var jag ju också 13 funkar inte när man är ett år äldre.

Medlemmar här försöker alltid ha något och klaga över, jag minns då folk klagade över att modsen varnade för lätt.

Nu är det tvärtom, f*n som mod och ägare till ett forum betyder inte det att man ska limma sig fast på stolen.

4 Jul 2008
Nivå 4 · Lärling

Ingen har sagt att mods och ägare ska limma fast sig på stolen, eller jag har inte gjort det.

Men visst skulle det varit lite mindre spam om det skulle funnits fler moderatorer?

Fler moderatorer mer tid eftersom då är det oftast nån inne. Hur ofta kommer alla att vara ute samtidigt?

Kanske händer några gånger. Moderatorerna har ju också liv, just därför vi behöver fler.

Nivå 16 · Legendfuskare

Jag saknar ett av dom första teman vi hade på sida, tror det hetta classic IPB eller nåt sånt, och jag inget emot att andra ser hur många varningar jag har, bryr mig knappt om någon snokar i min varningslogg :P

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag saknar ett av dom första teman vi hade på sida, tror det hetta classic IPB eller nåt sånt, och jag inget emot att andra ser hur många varningar jag har, bryr mig knappt om någon snokar i min varningslogg :P

Man kunde inte se den andres varnings logg, d.v.s anledning till att han fick varning o.s.v. Man kunde bara se hur många varningar han hade.
Nivå 5 · Fuskare

Jag saknar poison! :(

Och det gamla fuska systemet.

Och skissa och gissa som inte funkar :(

Nivå 3 · Lärling

att det inte finns många seriösa mods,som nästan ger varning till oseriösa/skämt inlägg..

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag saknar poison! :(

Och det gamla fuska systemet.

Och skissa och gissa som inte funkar :(

Har du Java?
5 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag är besviken på att 70% av forumet stavar som 7 åringar, och att 90% av alla trådar är frågor. Varför inte bara göra en Officiell frågetråd i varje del? Det skulle säkerligen minska antalet onödiga inlägg, som "Onödig tråd", "Rapporterad" eller "Noob". Sedan behövs aktivare Moderatorer, när man skickar in nyheter ska man inte behöva vänta ett dygn för att få godkännande. Och att det ska behöva vara ovanligt att det är 2 moderatorer Online samtidigt, är bara helt sjukt.

Officiella Frågetrådar! Aktivare Moderatorer! Mognare medlemmar!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in