Hoppa till innehåll

Vad Saknar Du Mest Här På Fuska.se


Gäst ADRIAN_93
 Dela

Rekommendera inlägg

Saknar folk som vill diskutera spel, saknar ett ordentligt uppbyggt forum, saknar folk som hjälper till att få ändring på sidan, saknar admin och moderatorer som verkligen lyssnar på ens idéer. Möjligt att de kanske gör det egentligen, men det är ju inte många som direkt hjälper till att förändra Fuska.se. Nej, allt ska vara som det alltid har varit. Saknar några egentliga huvudmål för sidan, fuskarkivet är ju inget att hurra över (jag nämner inte ens recensionsarkivet). Saknar det mesta som behövs för ett bra spelforum.

jag skulle vilja att vi alla utbringar en skål för Aircondition, han är en "frisk fläkt" som lyckats sammanfatta vad vi alla känner och framföra det på ett bra och konkret sätt. skål! Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 173
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Saknar folk som vill diskutera spel, saknar ett ordentligt uppbyggt forum, saknar folk som hjälper till att få ändring på sidan, saknar admin och moderatorer som verkligen lyssnar på ens idéer. Möjligt att de kanske gör det egentligen, men det är ju inte många som direkt hjälper till att förändra Fuska.se. Nej, allt ska vara som det alltid har varit. Saknar några egentliga huvudmål för sidan, fuskarkivet är ju inget att hurra över (jag nämner inte ens recensionsarkivet). Saknar det mesta som behövs för ett bra spelforum.

Härligt att du kom med det. Fuska var bättre innan den stora uppdateringen. (Minns inte vilket år det var)

Men saknar iaf GF:et Oztown och All_In_One.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte tänkt på att varningarna har fösvunnit. Jag vill också kunna se varningarna. Det är jobbigt att gå in i Mina inställningar för att se det.

Men det kan bero på perfomence. Man kanske känar lite perfomence genom att inte behöva visa allas varningar på en sida. Servern måste ju leta upp varje person...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag saknar det "gammla" fuska. Där det inte var fullt av kaxiga drygfan som har kommit upp det senaste. Om man är dålig på nått spel, Photoshop eller stavning så är det som att dom ska utvisas från fuska.

ehm... du är 11, du va typ 9 när det GAMLA fuska var som ÄLDST. va fick du för uppfattning? varför var du inte ute och lekte med kompisar? hallå skaffa dig ett liv, du hamnar ändå här om 3-4 år.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag saknar den gamla goda tiden! Vänliga medlemmar som hjälpte en på ett mycket trevligt och utförligt sätt. Gjorde man något "fel" så blev man inte klassad som n00b utan då sa folk till en vad man gjorde för "fel" så att man inte gjorde om det nästa gång. Något jag vill ha bort är alla spammare, små kaxiga ungar och folk som tror att de är något! In med en trevlig gemenskap där alla kan trivas utan att få ta massa skit!

 

 

F.ö så har Aircondition väldigt bra synpunkter imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...