ThaNooB Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Usch, Slipknot.Finns möjligtvis en bra låt. Duality. Nä, Before I Forget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 ja, dem var bättre innan, men har fastnat för denna låten på nåt sätt. År 2000 - 2003 var dem bäst! Iowa är ett mästerverk! Du var typ 3 år år 2000 ? Jag har lyssnat på musik dem spelade in från 2000 - 2003 och jag har sett live på youtube. Alla slipknots låtar är bra på sitt sätt, dock så tycker jag inte att "Jump da fuck up" är nåt bra, bara rap i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Alla slipknots låtar är bra på sitt sätt, dock så tycker jag inte att "Jump da fuck up" är nåt bra, bara rap i den. Sen är det så att ''Jump da fuck up'' är gjord av Soulfly med Corey som gästsjunger på låten och inte Slipknot. Dock står det att det är på Slipknot på skit som Limewire. Själv tycker jag att All Hope Is Gone är en väldigt bra låt och är en väldigt bra mix av Iowa och Vol.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.