Rollo86 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 hur ska jag göra för att klara av queen bean i Mario & Luigi - Superstar Saga...fattar inte alls.? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Du ska slå av henne armarna, När dom är av så tappar hon kronan så då ska du attakera där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 hoppa på armarna tills dom försvinner. Då kommer kronan att ramla av och du kan attackera henne med hoppattacken, vilket är kraftigare än hammaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rollo86 Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 men efter ett tag så växer armarna ut igen...ska jag göra dubbelattack eller?? för jag hinner inte innan armarna växer ut igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 aa ja gör en dubbelattack! det e bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 det är ju nästan självklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 eller hur fast jag svarade hövligt för att hon e ny! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg