zorrax Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2008 Meningen med detta var till vista basic... där finns inte aero installerat från början enligt ngn annan här -.- jag har vista basic och det var installerart när jag starta datorn för första gången och dessutom om man ville ha annat tema var man tvungen att ha aero... men jag kan göra en så ni kan se Citera
Organism Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 Meningen med detta var till vista basic... där finns inte aero installerat från början enligt ngn annan här -.- jag har vista basic och det var installerart när jag starta datorn för första gången och dessutom om man ville ha annat tema var man tvungen att ha aero... men jag kan göra en så ni kan se Vad menar du med, att du kan göra en så att vi får se? Citera
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Skrivet 24 Juli 2008 (redigerat) Meningen med detta var till vista basic... där finns inte aero installerat från början enligt ngn annan här -.- jag har vista basic och det var installerart när jag starta datorn för första gången och dessutom om man ville ha annat tema var man tvungen att ha aero... men jag kan göra en så ni kan se Vem vill ha aero egentligen, det drar ju bara en massa onödigt minne? Redigerat 24 Juli 2008 av ADRIAN_93 Citera
Organism Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Skrivet 24 Juli 2008 Meningen med detta var till vista basic... där finns inte aero installerat från början enligt ngn annan här -.- jag har vista basic och det var installerart när jag starta datorn för första gången och dessutom om man ville ha annat tema var man tvungen att ha aero... men jag kan göra en så ni kan se Vad menar du med, att du kan göra en så att vi får se? Iochförsig , Vista black diggar jag ! :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.