Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Meningen med detta var till vista basic... där finns inte aero installerat från början enligt ngn annan här -.- jag har vista basic och det var installerart när jag starta datorn för första gången och dessutom om man ville ha annat tema var man tvungen att ha aero... men jag kan göra en så ni kan se

Skrivet

Meningen med detta var till vista basic... där finns inte aero installerat från början enligt ngn annan här -.- jag har vista basic och det var installerart när jag starta datorn för första gången och dessutom om man ville ha annat tema var man tvungen att ha aero... men jag kan göra en så ni kan se

Vad menar du med, att du kan göra en så att vi får se?

Gäst ADRIAN_93
Skrivet (redigerat)

Vem vill ha aero egentligen, det drar ju bara en massa onödigt minne?

Redigerat av ADRIAN_93
Skrivet

Vad menar du med, att du kan göra en så att vi får se?

Iochförsig , Vista black diggar jag ! :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...