WishCookie Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 -.- Hur ska jag kunna ha surf när jag frågar hur man får den. Jag har inte surf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 du ska snacka med en Team G som springer i väg i Pastoria town (eller city xP) sen följer du efter honom och snackar med honom till sist så kommer Cynthia och ger dig något som du ska ge till hennes mormor eller nåt och så får du superpotion som tar bort psyduckarna :) Tror det här är rätt men annars kolla på serebii eller youtube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Har kollat Serebi.net, du får ingen HM av Cynthia, den närmaste av dem är HM 03 Surf i Celestic Shrine och det är en grotta i Celestic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Konstigt får jag har redan följt efter han. Och när jag har gjort det så kommer Rivalen och möter mig. Och sen sticker han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Konstigt får jag har redan följt efter han. Och när jag har gjort det så kommer Rivalen och möter mig. Och sen sticker han.DU har en ide!Kolla på Marrilands Pokemon videos på youtube ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Hittar inget :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 http://www.youtube.com/watch?v=xz0vtR0vRY8...feature=related och http://www.youtube.com/watch?v=9sJhRQJwv2k...feature=related Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 TACK!!!! Det var till skit stor hjälp. Men en sak bara hur får jag Hm Defog? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Finns i Safari Zonen.Prata med Tjejen närmast när du kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Safarien fattar jag. Men vad menar du med detadära om tjejen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 När du kommer ut ur byggnade in på Safari Zonen.Tjejen som är närmast dig då ska du prata med.Och så finns det en Guide bara så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 det e en KILLE,och förresten så stor han DIREKT till höger om där man kommer in i safari spelet Det finns bra guider och sånt på http://pokemon.marriland.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg