wilmerx.tk Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Men det är inte så konstigt att du inte fått det nu. Release var på en fredag. Då måste de ha skickat det senast torsdag för att de ska komma fram. och det kan de ha gjort men om posten behandlade det på fredagen så får du det först på måndag eftersom de inte jobbar lördag och söndag. Se om du har turen med dig imorgon! Kollade orderstatusen på onsdagen och då stod det levererad. Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Jag förhandsbokade "Battlefield: Bad Company GOLD EDITION" från CDON.com, och det är 99% chans att man ska få sitt spel en dag innan releasedag. Men jag fick den PÅ releasedagen, alltså den ynkliga 1%-chansen! :P Sen så när jag fick den (på releasedagen) var fodralet buckligt (fraktskada), och eftersom det var en special-utgåva så var det ett specialfodral, så jag var tvungen att skicka tillbaka hela spela (inklusive skiva & innehåll)... VÄLDIGT tråkigt :( Då kunde man ju inte spela det när man fick det! Asså, när man köper specialutgåvor.... jag tycker det verkar tråkigt. Man vill ju ha det vanliga fodralet med bilder på. (jag iaf) Elr ligger det i specialbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Jag hade turen. Spelet har kommit. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.