Hoppa till innehåll

Gh4?


Sidney

Rekommendera inlägg

Skönt om man bara lallar med 3 kompisar att tvinga någon sjunga. Typ den som fick minst poäng på sitt instrument på senaste låten.

 

En sak med mick fattar jag inte. Känner den av vad man sjunger eller är det bara själva volym den känner.

 

den känner typ av hur hög ton man sjunger med, som i singstar :)

 

Skulle det inte komma ett GH med metallica?

 

japp, men det kommer bara vara en expansion (som aerosmith) :)

 

Men är Gh4 samma som Gh World tour ? :huh:

 

Jag tror det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 4 månader senare...
Gäst Payback
GH: world tour kommer 21 november och kostar 1700-2000(beroende på konsoll och vart man köper det)

På Ps2 kommer det dock inte förän 28 november

Spel bara kommer kosta 500kr... Föressten grävde du upp en gammal tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GH: world tour kommer 21 november och kostar 1700-2000(beroende på konsoll och vart man köper det)

På Ps2 kommer det dock inte förän 28 november

Spel bara kommer kosta 500kr... Föressten grävde du upp en gammal tråd.

 

ojsan, råkade skriva lite oklart, ursäkta mig! Jag menar att det kommer kosta 1700-2000 med alla instrument+spelet.

Själva spelet kostar 500. Vad menar du med att gräva upp ur en gammal tråd, om du menar att jag har kopierat det så har du FEL!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback
Vad menar du med att gräva upp ur en gammal tråd, om du menar att jag har kopierat det så har du FEL!

 

 

Menar att tråden du skrev i är 4månader gammal. Om det är mer än 2månader eller nått sen senaste inlägget så kan man få en varning/tillsägelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad menar du med att gräva upp ur en gammal tråd, om du menar att jag har kopierat det så har du FEL!

 

 

Menar att tråden du skrev i är 4månader gammal. Om det är mer än 2månader eller nått sen senaste inlägget så kan man få en varning/tillsägelse.

 

Oj, det visste jag inte, skall ej upprepas, jag ber om ursäkt men som sagt jag lovar att jag inte visste det. Men ja såg förut att någon hade anmält inlägget och jag har inte fått nån varning och nu står det inte att det är anmält längre. Redigerat av joelb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...