ArgSnickare Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Skönt om man bara lallar med 3 kompisar att tvinga någon sjunga. Typ den som fick minst poäng på sitt instrument på senaste låten. En sak med mick fattar jag inte. Känner den av vad man sjunger eller är det bara själva volym den känner. den känner typ av hur hög ton man sjunger med, som i singstar :) Skulle det inte komma ett GH med metallica? japp, men det kommer bara vara en expansion (som aerosmith) :) Men är Gh4 samma som Gh World tour ? :huh: Jag tror det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Micken kommer förmodligen att vara som i singstar för om den kände av vad man sjöng skulle det vara lite väl "hiteck" hur stavas det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Skulle det inte komma ett GH med metallica? japp, men det kommer bara vara en expansion (som aerosmith) :) Men är Gh4 samma som Gh World tour ? :huh: Jag tror det :) Okej tack, :D addeB: Det stavas HiTec ( Tror jag ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Det ni undrar över i denna tråd har jag skrivit svar till i Playstation 3- tråden. Tror t.o.m att tråden har samma namn. Kika in där, :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 GH: world tour kommer 21 november och kostar 1700-2000(beroende på konsoll och vart man köper det) På Ps2 kommer det dock inte förän 28 november Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 GH: world tour kommer 21 november och kostar 1700-2000(beroende på konsoll och vart man köper det) På Ps2 kommer det dock inte förän 28 november Spel bara kommer kosta 500kr... Föressten grävde du upp en gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 GH: world tour kommer 21 november och kostar 1700-2000(beroende på konsoll och vart man köper det)På Ps2 kommer det dock inte förän 28 november Spel bara kommer kosta 500kr... Föressten grävde du upp en gammal tråd. ojsan, råkade skriva lite oklart, ursäkta mig! Jag menar att det kommer kosta 1700-2000 med alla instrument+spelet.Själva spelet kostar 500. Vad menar du med att gräva upp ur en gammal tråd, om du menar att jag har kopierat det så har du FEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Tyvärr vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Vad menar du med att gräva upp ur en gammal tråd, om du menar att jag har kopierat det så har du FEL! Menar att tråden du skrev i är 4månader gammal. Om det är mer än 2månader eller nått sen senaste inlägget så kan man få en varning/tillsägelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 (redigerat) Vad menar du med att gräva upp ur en gammal tråd, om du menar att jag har kopierat det så har du FEL! Menar att tråden du skrev i är 4månader gammal. Om det är mer än 2månader eller nått sen senaste inlägget så kan man få en varning/tillsägelse. Oj, det visste jag inte, skall ej upprepas, jag ber om ursäkt men som sagt jag lovar att jag inte visste det. Men ja såg förut att någon hade anmält inlägget och jag har inte fått nån varning och nu står det inte att det är anmält längre. Redigerat 15 November 2008 av joelb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Ska ju bli sjukt roligt med GH4! 4 Dagar kvar (idag 17 2008) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Ska ju bli sjukt roligt med GH4! 4 Dagar kvar (idag 17 2008)3 dagar kvarXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.