ggdover Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) tjooo!! jag har tänkt och skaffa ett spel som e roligt att spela online eftersom jag nu ska skaffa xbox live i ett år. Jag har spelen: Halo 3, Forza Motorsport 2, Guitar Hero 3, Saints row 1, call of duty 4, gears of war, gta 4 & halo 2. Jag har funderat på spelen: quake wars,battlefield badcompany & rainbow six vegas 2 som ni kanske ser nu så gillar jag mycke fps men kom gärna med andra bra förslag än bara fps spel!! Tack!! :thanks: :) Redigerat 28 Juni 2008 av doversten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Team Fortress 2 (alltså The Orange Box) kanske vore nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Kör på BF:BC. De har ett helt nytt online-läge som är roligt och spännande(?) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 vegas 2 o the orange box meh team fortress 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Kör på BF:BC. De har ett helt nytt online-läge som är roligt och spännande(?) . Jag håller med köpte det idag det är helt fantastiskt, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 men min kompis har bf:bc och han har redan tröttnat bara för online läget bara har en regel. Han har inte ens haft det i en vecka!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 men min kompis har bf:bc och han har redan tröttnat bara för online läget bara har en regel. Han har inte ens haft det i en vecka!!! Bf:Bc har väl ett multiplayerläge som heter Goldruch, Skitkul ! :D . Och singleplayer campingen äger :P NOTE: Hur kan han ha haft det i en vecka när det släpptes i förrgår?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 okej inte äns en vecka två dar!!!!!!!!!!!!! fast han nörda ju sönder demot ett tag innan men har nu valt bort att inte köpa bf:bc kommer nog köpa rainbow six vegas 2 :D verkar ju as grymt!!!!!!!!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Rekomenderar Orange box starkt då man får typ 5 spel i ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 men min kompis har bf:bc och han har redan tröttnat bara för online läget bara har en regel. Han har inte ens haft det i en vecka!!! Bf:Bc har väl ett multiplayerläge som heter Goldruch, Skitkul ! :D . Och singleplayer campingen äger :P NOTE: Hur kan han ha haft det i en vecka när det släpptes i förrgår?? om man tröttnar på ett spel med väldigt bra kritik så fort så har man enligt mig ingen smak för spel över huvudtaget. köp BF:BC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legendish Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Vet ej Sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 men min kompis har bf:bc och han har redan tröttnat bara för online läget bara har en regel. Han har inte ens haft det i en vecka!!! Bf:Bc har väl ett multiplayerläge som heter Goldruch, Skitkul ! :D . Och singleplayer campingen äger :P NOTE: Hur kan han ha haft det i en vecka när det släpptes i förrgår?? om man tröttnar på ett spel med väldigt bra kritik så fort så har man enligt mig ingen smak för spel över huvudtaget. köp BF:BC men nu har jag också testat det!! det var ett braa spel men en J*vligt STOOOOR besvilkelse!!!!!!!!! trodde de skulle va bättre!!!!!!!! inget specielt utan som alla andra fps krigar spel.... finns bättre fps spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.