Hoppa till innehåll

Braa Online Spel?


ggdover

Rekommendera inlägg

tjooo!! jag har tänkt och skaffa ett spel som e roligt att spela online eftersom jag nu ska skaffa xbox live i ett år. Jag har spelen: Halo 3, Forza Motorsport 2, Guitar Hero 3, Saints row 1, call of duty 4, gears of war, gta 4 & halo 2. Jag har funderat på spelen: quake wars,battlefield badcompany & rainbow six vegas 2 som ni kanske ser nu så gillar jag mycke fps men kom gärna med andra bra förslag än bara fps spel!! Tack!! :thanks: :)

Redigerat av doversten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men min kompis har bf:bc och han har redan tröttnat bara för online läget bara har en regel. Han har inte ens haft det i en vecka!!!

Bf:Bc har väl ett multiplayerläge som heter Goldruch, Skitkul ! :D . Och singleplayer campingen äger :P

 

NOTE: Hur kan han ha haft det i en vecka när det släpptes i förrgår??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men min kompis har bf:bc och han har redan tröttnat bara för online läget bara har en regel. Han har inte ens haft det i en vecka!!!

Bf:Bc har väl ett multiplayerläge som heter Goldruch, Skitkul ! :D . Och singleplayer campingen äger :P

 

NOTE: Hur kan han ha haft det i en vecka när det släpptes i förrgår??

 

 

om man tröttnar på ett spel med väldigt bra kritik så fort så har man enligt mig ingen smak för spel över huvudtaget.

 

köp BF:BC

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men min kompis har bf:bc och han har redan tröttnat bara för online läget bara har en regel. Han har inte ens haft det i en vecka!!!

 

Bf:Bc har väl ett multiplayerläge som heter Goldruch, Skitkul ! :D . Och singleplayer campingen äger :P

 

NOTE: Hur kan han ha haft det i en vecka när det släpptes i förrgår??

 

 

om man tröttnar på ett spel med väldigt bra kritik så fort så har man enligt mig ingen smak för spel över huvudtaget.

 

köp BF:BC

 

men nu har jag också testat det!! det var ett braa spel men en J*vligt STOOOOR besvilkelse!!!!!!!!! trodde de skulle va bättre!!!!!!!! inget specielt utan som alla andra fps krigar spel.... finns bättre fps spel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...