CrazyBarrie Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Hejsan! EDIT: Fixxat man måste spara bilden som .JPG :D När jag byter till min bakgrundsbild jag gjort så blir det blått runt ikonerna, men om jag använder mig av en vanlig windows bakgrund så blir det inte det >.< vet någon hur jag kan fixxa det? Bakgrunden:(testa gärna om det blir så för er >.<) Hur det ser ut: Redigerat 28 Juni 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Hm, har aldrig varit med om sådant, men gå in på egenskaper, skrivbord, sen står det typ färg, ta svart, då försvinner det blåa iallafall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Hm, har aldrig varit med om sådant, men gå in på egenskaper, skrivbord, sen står det typ färg, ta svart, då försvinner det blåa iallafall :Pjo det var ju lite bättre men jag vill ändå ha bort det >.<jag har haft vista tema installerat kan det vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Hm, har aldrig varit med om sådant, men gå in på egenskaper, skrivbord, sen står det typ färg, ta svart, då försvinner det blåa iallafall :Pjo det var ju lite bättre men jag vill ändå ha bort det >.<jag har haft vista tema installerat kan det vara det? Har du ett vista tema på ett typ WINDOWS XP eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Hm, har aldrig varit med om sådant, men gå in på egenskaper, skrivbord, sen står det typ färg, ta svart, då försvinner det blåa iallafall :P jo det var ju lite bättre men jag vill ändå ha bort det >.< jag har haft vista tema installerat kan det vara det? Har du ett vista tema på ett typ WINDOWS XP eller? nej jag har xp men jag har haft ett vista tema, men jag har inte det längre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Men du, du har ju fått svar i denna tråd ;). http://www.fuska.se/forum/Toentig_Frouga_p-t106857.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 att det blir blått i bakgrunden är PGA. att xp temat är så. omd du har det vanliga temat så blir ikonerna blåa när du trycker på dem. jag har det gråa xp temat och min ikoner blir gråa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Men du, du har ju fått svar i denna tråd ;). http://www.fuska.se/forum/Toentig_Frouga_p-t106857.html tack :Djag hittade inte den därför gjorde jag en ny xD EDIT: Det funkar ej, har på max >.< Redigerat 28 Juni 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Men du, du har ju fått svar i denna tråd ;). http://www.fuska.se/forum/Toentig_Frouga_p-t106857.html tack :Djag hittade inte den därför gjorde jag en ny xD EDIT: Det funkar ej, har på max >.< Hehe, det här är ett klassiskt problem :D Gör såhär: 1. Högerklicka på skrivbordet och gå in i egenskaper. 2. Välj fliken "Skrivbord" och klicka sedan på "Anpassa skrivbordet". 3. Nu borde du få en ny ruta och här ska du välja fliken "Webb". 4. Se nu till att ingen ruta är ikryssad (inklusive "Lås skrivbordobjekt"). 5. Verkställ och så borde det vara fixat :) EDIT: Ops, såg inte att problemet var redan löst. Aja, om någon har liknande problem brukar detta kunna lösa det ganska ofta. Redigerat 28 Juni 2008 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.