Hoppa till innehåll

Vad Tror Ni Om Spöken?


Moviemaker
 Dela

Rekommendera inlägg

Det går inte att hinna ikapp.

 

Det är omöjligt att färdas snabbare än ljuset.

 

"Men om det gick?"

I så fall så lever vi inte i samma universum utan en annan verklighet.

 

Men det går ju fortfarande? Bara att vi inte kan det. ( Och troligen aldrig kommer kunna. )

 

Nej, det går inte. Ingenting kan färdas snabbare än ljuset. Och jag menar: INGENTING! Fysisk lag nr. 1.

 

Det här är svårt att förklara, men även om inget kan färdas snabbare så finns det ju fortfarande någonting där som vi aldrig kommer få veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det går inte att hinna ikapp.

 

Det är omöjligt att färdas snabbare än ljuset.

 

"Men om det gick?"

I så fall så lever vi inte i samma universum utan en annan verklighet.

 

Men det går ju fortfarande? Bara att vi inte kan det. ( Och troligen aldrig kommer kunna. )

Nej, det går inte. Ingenting kan färdas snabbare än ljuset. Och jag menar: INGENTING! Fysisk lag nr. 1.

 

Det här är svårt att förklara, men även om inget kan färdas snabbare så finns det ju fortfarande någonting där som vi aldrig kommer få veta.

 

Men vi kan ändå svara på frågan.

 

"Att säga att vad en själ är är som att säga hur långt man kan åka in i rymden d.v.s. det går inte."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tor på andar,spöken eller vad man nu kallar det... men kolla den här filmen

http://www.youtube.com/watch?v=E_8EHRzG3DA...feature=related

Sjukt dåligt gjord...

 

Om de ska förfalska bilder kan de väl åtminstone FÖRSÖKA. (Okej, alla var visserligen inte förfalskade utan visade bara lite ljus som sken in på golvet >_>)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sätt några spöken genom mitt liv så här länge. Tror också på de värse varelser t.ex drakar och elvor men jag tror inte ricktigt att de fortfarande lever. De hitta ju för nått år sen en fosil av en äkta drake i Ryssland =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sätt några spöken genom mitt liv så här länge. Tror också på de värse varelser t.ex drakar och elvor men jag tror inte ricktigt att de fortfarande lever. De hitta ju för nått år sen en fosil av en äkta drake i Ryssland =/

Källa, tack.

 

Det kunde ju lika gärna ha varit en slags urtidsödla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sätt några spöken genom mitt liv så här länge. Tror också på de värse varelser t.ex drakar och elvor men jag tror inte ricktigt att de fortfarande lever. De hitta ju för nått år sen en fosil av en äkta drake i Ryssland =/

 

Äkta drake? Det finns hur många sådana lögner som helst.

 

 

Vår mästare och skapare har återvänt!

Jepp, det är den enda rätta religonen

Redigerat av Firecracker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en ödla som var stor som f*n, hade en flinta sten i munnen så den kunnde få gnistror, skapade vete gas i magen (gas+gnistor=eldkastare) orkar inte leta upp artikeln men om ni inte tror på en ödla som rapar så tror jag inte på 70 åriga haggor heller >_>

men vad hindrar allt dätta från att ha funnits? lita på dom som också upptäckt att universum var en microskopisk liten sak som blev träffad av en giggantisk metior och sen exploderade och skappa några galaxer 7_7 men det e ju vetenskap, de upptäckte att allt det hände med hjärnan och deras IQ e ju högre en 200 så det måste ju vara sant =/.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...