Gäst InTech Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 det är inte tillåtet att göra trådar/inlägg om att sälja/köpa saker... Och inte i andras trådar heller -.-. Men vet ingen något bra minnekort :(? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 inte på webhallen men kolla på sök på forumet typ billigt memory stick så får ett billigt med 4 GB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Kolla in fuskamynt-forumet om du vill ha 400 fm för att hitta ett minneskort. Förövrigt så kommer jag köpa Psp Skyddsak Minneskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Köp Final Fantasy: Crisis Core också, ett rikigt bra RPG-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 märkte att den skyddsaken till ps3 var till gamla versionen xD.. Och nej, jag har inte råd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joinapolarn Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Köp PSP, slösa inte pengar på ett DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Lista på alla saker som du ska införskaffa för att ha ett bra PSP: PSP Slim Pris: 1500kr Minneskort 1GB Pris: 150kr USB-sladd (Hitta ett packet på EBgames som man fick med väska, USB-sladd/bil-laddare, HEAD-seat, fusk) Pris: 200kr (Hela paketet) Väska (Hitta ett packet på EBgames som man fick med väska, USB-sladd/bil-laddare, HEAD-set, fusk) Pris: 200 (Hela paketet) Spel Pris: 200-450kr +Frakt 100-250kr ink. moms. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Psp slim och minneskort 2 gb har jag redan köpt, har köpt till spelet rachet & clank: size matters också och vad menar du med "fusk"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg