Daniel Kamali Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 På någon tysk sida såg jag Counter-strike 1.7 Wierd eller :? vet ni om det är en fake version?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Det måste vara en fake, kan omöjligt finns en 1.7 version redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 aaa de måste va de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 På någon tysk sida såg jag Counter-strike 1.7 Wierd eller :? vet ni om det är en fake version?? Jag tror att det är en fake men det är inte omöljilgt att den är riktigt (nästan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag testade att ladda ner det jag såg att det var fake, man sprang runt med miniguns och ful hackig grafik och massa buggar. As fattigt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 ok typ Gta 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 lol 1.7 de kan inte va sant... omöjligt att de e riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jaa det är det på 1,7 borde de vara mycket bätre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Nejd måste vara fejk eftersom d nya spelet ska heta Counter-strike Condition Zero men jag har hört att d icke e ett online spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Counter-strike Condition Zero är inget du laddar ner, du köper det. Det är som CS single player och multi player man kan ha rocket launcher och M60 och massa såna grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 omöjligt att det e en äkta för nästa counter-strike som kommer ska heta counter-strike 2.0 inte 1.7 så lita på mig :1_gwink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 omöjligt att det e en äkta för nästa counter-strike som kommer ska heta counter-strike 2.0 inte 1.7 så lita på mig :1_gwink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.