Azzeus Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 Kör Rock Smash (Sida + B) med Charizard så dör bossarna som bara den :) Fick den där pokalen när man klarade Boss battle på Intense nyss hmm... ska pröva det då. vilken trofé fick du? btw, finns det nåt sätt man kan skydda sig från Tabuus "Off Wave"? (när han gör ringar med vingarna) Jag läste att det går ifall man trycker neråt och skyddar sig samtidigt men det går bara inte för mig, håller mig även långt borta också fast jag blir ändå utslagen. :angry: Citera
JosJuice Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 btw, finns det nåt sätt man kan skydda sig från Tabuus "Off Wave"? (när han gör ringar med vingarna) Jag läste att det går ifall man trycker neråt och skyddar sig samtidigt men det går bara inte för mig, håller mig även långt borta också fast jag blir ändå utslagen. :angry: Det går, länk Citera
0014 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Kör Rock Smash (Sida + B) med Charizard så dör bossarna som bara den :) Fick den där pokalen när man klarade Boss battle på Intense nyss hmm... ska pröva det då. vilken trofé fick du? btw, finns det nåt sätt man kan skydda sig från Tabuus "Off Wave"? (när han gör ringar med vingarna) Jag läste att det går ifall man trycker neråt och skyddar sig samtidigt men det går bara inte för mig, håller mig även långt borta också fast jag blir ändå utslagen. :angry: Rulla jävligt timat åt sidan när varje puls kommer. Det ska inte vara några problem efter ett tag :> Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.