DonaldDuck Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 hur får man båten att fara till lati@s i pokémon emerald?, tacksam för svar
JosJuice Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Eon Ticket. Vill du ha den måste du använda AR/annan fuskmaskin.
fubbis Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 På emerald(man får välja) kan man få eon ticket på event, Action Replay och Game Shark när man har fått latios/latias och fånga den andra. Men på ruby(latios) och saphire(latias) så kan man göra så här: Man ska mixa rekoden i ett pokemon center mellan ett ruby(MÅSTE ha Latios) och ett Saphire(MÅSTE ha Latias). Sen när man har gått ut så har man eon ticket i key item facket.
JosJuice Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Men på ruby(latios) och saphire(latias) så kan man göra så här: Man ska mixa rekoden i ett pokemon center mellan ett ruby(MÅSTE ha Latios) och ett Saphire(MÅSTE ha Latias). Sen när man har gått ut så har man eon ticket i key item facket. Där har du fel. Om man mixar rekord (R/S/E) och P1 har en Eon Ticket som kommer från event/fusk får alla andra en Eon Ticket. Men den som man får då kan inte skickas vidare.
fubbis Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Men på ruby(latios) och saphire(latias) så kan man göra så här: Man ska mixa rekoden i ett pokemon center mellan ett ruby(MÅSTE ha Latios) och ett Saphire(MÅSTE ha Latias). Sen när man har gått ut så har man eon ticket i key item facket. Där har du fel. Om man mixar rekord (R/S/E) och P1 har en Eon Ticket som kommer från event/fusk får alla andra en Eon Ticket. Men den som man får då kan inte skickas vidare. OK, jag hade hört det på en annan hemsida.Visste inte :D
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2008 *suck* jag har valt den röda, hur går jag och fångar den? (behövs inte event på emerald)
fubbis Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Du har valt latias(flicka)!Mitt råd är att du går till någon route son har pokemon som är i lägre lv än 40. Sen anvend en reple/super reple/max reple och går i gräset i ca 40 sek sen går du ut ur routen och in igen och letar i gräset i 40 sek så håller du på så ett tag så hittar de henne! P.S när replen/super replen/max replen tar slut så använd en till så du har så hela tiden!
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2008 så den är alltså vild i kanto( eller vad den nu är)
IceZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Gå bara runt och leta.När du ser den(och om du inte fångar den)kan du titta i det PokeDex var den är nånstans.
Rekommendera inlägg