Gäst InTech Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Jag har just köpt http://www.webhallen.com/prod.php?id=78960 (psp lite - svart) och http://www.webhallen.com/prod.php?id=45708 (Sandisk MemoryStick Pro Duo Gaming 2GB) Nämn några BRA spel, och varför dessa är bra. Har man en version direkt, den första? Vilken är den bästa versionen? tack för svar!
Jolt Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 om du köpte den där har du antagligen version 3.80.Några bra spel är Tekken,LocoRoco,God of war och Need for speed.Just nu orkar jag inte säga vad dom handlar om.
Gäst InTech Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 kan man se på film på den, i helskärm.. du vet.. fel sätt xd?
Wendos Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Final Fantasy: Crisis Core är ett utmärkt RPG, och Secret Agent Clank är också ett rikigt bra spel.
Gäst InTech Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 jäklar, väntar på webhallen ska få in några, jag vill ha den till måndag, dah!
tzarenc Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 Breosan skulle också beställt där ifrån, men vi beställde ifrån elgiganten då de hade PSP i lager. Final fantasy har jag hört är toppen(och ska förskaffa mig ett exemplar). Sedan kan man inte säga vilken version som är bäst då alltid den senaste är bäst. Men den flashade serien är alltid bra.
Gäst InTech Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 jag ska inte ladda hem spel har jag bestämt. utan jag ska köpa dem :) men har inte fått skiten än x(
Gäst InTech Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) spelet har skickats idag. får det imorgon antar jag. har fått den nu :D Redigerat 10 Juli 2008 av InTech
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 The Simpsons Game - Även om du inte gillar Simpsons är detta ett humoristiskt spel med många spelglädjen. Värt de ynka 249:- som det kostar. God of War II: Chains of Olympics - Riktigt häftigt äventyrsspel med den stencoola huvudrollskaraktären Kratus. Riktigt underhållande spel som bjuder på detaljrika äventyr.
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 jag älskar simpsons, det blir kanske ett köp av när jag har pengar, kanske XD laddar just nu också, ska ladda typ 10 min till :D
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 jag älskar simpsons, det blir kanske ett köp av när jag har pengar, kanske XD laddar just nu också, ska ladda typ 10 min till :D Laddningen är dryg... Fast du har tur, jag kan inte ladda mitt längre. <_<
Rekommendera inlägg