Sidney Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Tja! Tänkte köpa Gh2 till Xbox 360 nu. Undrar vilka bonuslåtarna i spelet är. Alltså låtarna man låser upp. Hittar inte det på internet. Citera
Fruktnystan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Kan du tänka dig att detta fanns på Wikipedia? Citera
JGRayzorZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) vette f*n, wikipedia? Redigerat 1 Juli 2008 av JGRayzorZ Citera
Sidney Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Haha, oj. Glömde Wikipedia. Brukar jämt kolla där innan jag frågar i vanliga fall. Citera
wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Kan kort och "gott" säga att bonuslåtarna är tråkiga, <_< Citera
Sidney Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) Ok. Du verkar ha rätt bra koll på Gh spelen wilmer. tk (behövde köra ett mellanrum mellan wilmer. och tk, för annars så blev tk reklam), så jag tänkte fråga dig en sak. Tycker du att det är värt att köpa Gh2 till Xbox 360 (utan gitarr) när man redan har Gh3 (med gitarr)? Ska ut till landet en vecka med familjen och min syrras kille, Gh3 har blivit genomkört ett antal gånger så tänkte att det skulle va gött med nyt meterial till resan. Redigerat 2 Juli 2008 av tyresö Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.