Malcon Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag har hört att det går rykten att ett nytt guitar hero med denna gång inriktning på Metallica ska komma, kan nån berätta om det här påståendet är sant? skulle vara shysst! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Ska komma. I slutet av år 2008 eller senast i början av år 2009 tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Malcon Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Ska komma. I slutet av år 2008 eller senast i början av år 2009 tror jag det var.okej tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Det kommer första kvartalet 2009. Mer information finns ej. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Det står faktiskt senast första kvartalet nästa år så man kan ju hoppas på en tidigare release :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Det står faktiskt senast första kvartalet nästa år så man kan ju hoppas på en tidigare release :)Det hade jag inte förlitat mig på, <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Nej verkligen inte. Men hoppet överger mig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Malcon Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Nej verkligen inte. Men hoppet överger mig inte! Håller totalt med , hoppas på en tidigare release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Nej verkligen inte. Men hoppet överger mig inte! Håller totalt med , hoppas på en tidigare release. Ni borde låta dem fokusera på Guitar Hero World Tour istället för att förhasta sig med Metallica. Det kommer, och det vet ni, ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Malcon Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Nej verkligen inte. Men hoppet överger mig inte! Håller totalt med , hoppas på en tidigare release. Ni borde låta dem fokusera på Guitar Hero World Tour istället för att förhasta sig med Metallica. Det kommer, och det vet ni, ;) jaja de är klart att de kommer! Hoppas bara att world tour är riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Men det kommer bli så fruktavärt dyrt.. Därför metallica e bra. Och jag bara längtar efter att få spela typ nothing else matters, å alla deras andra stora låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Master of Puppets. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.