Sidney Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Kom på en sak. De som gör Gh spelen borde ju släppa sakerna såhär sen: 1 paket med alla instrument & spelet world tour. 1 paket med alla instrument. 1 paket med spelet world tour. 1 paket med gitarr & spelet metallica. 1 paket med spelet metallica. Sen borde man ju kunna använda trummor och allting till metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Fast det går ju inte om Metallica blir en expansion till GH3. För i GH3 används inte trummorna etc, utan endast gitarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 (redigerat) Då får det bli en expansion till gH4 :) . Tycker fortfarande att d ska göra Gh spel efter olika musikstilar och inte efter olika band. Redigerat 3 Juli 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Guitar Hero IV: Svenska Schalger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Nej men ush.. Slager!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Guitar Hero IV: Svenska Schalger. Bangar dock inte på Guitar Hero V - Reggae Classics Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Nej det hade varit riktigt chill ^^ men problemet med andra låtar än genren rock är att utmaningen blir mindre då det är lugnare låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 De skulle kunna ha lite olika rock i i spelen, typ klassisk, hård m.m. . De skulle också kunna slänga in en hel del Punk i spelen, de är roliga att spela och sköna att lyssna till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 (redigerat) Hoppas det är mesta "gammal" Metallica och inte skit som kom efter svarta albumet. Redigerat 5 Juli 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Det lär vara många klassiker tror jag, sen om de slänger in något utav det nya det är en annan sak. Men mycket variation tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linuskw Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 gh world tour kommer inte att bli lika dyrt rockband det kommer kosta runt 1500, kanske mer kanske mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Nej verkligen inte. Men hoppet överger mig inte! Håller totalt med , hoppas på en tidigare release. Det hoppas inte jag, det lär suga. Jag menar man kommer ju tröttna på bara ett band om och om igen... Ja, jag tänker i alla fall inte köpa ändra det eller Aerosmith eller vad dom nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.