AlleTheMaster Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 vet ni va en hårdisk på 320GB kostar?? 320KR ungerfär, alltså är det liksom ingen big deal att få en 60gb istället för 40GB. ;) Dock, det kanske måste vara lite special special till PS3 för att den ska operativet ska ta emot vilken hårdisk somhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 min pappa hämtade det och expiditen stoppade in ett 60 gb f*n va tur du har! :kung: Btw, vad gjorde din pappa och expiditen då? ;: :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 ingenting min pappa blev ju så klart glad att man fått lite pengar extra men jag vet inte vad som hände med expediten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.