addeB Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Skrivet 5 Juli 2008 Oj, båda? Här slår man på stort och lägger 4000:- på spel på mindre än 2 månader :P . Rik? ja men inte samtidigt ju... Citera
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Skrivet 5 Juli 2008 Jag tycker även att noterna i Rockband ser ganska små ut, Hoppas att Gh4 Behåller samma noter som i Gh 3¨, :) Citera
ArgSnickare Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Skrivet 5 Juli 2008 Gh4 tycker jag verkar bättre. Snyggare gitarr med touchpadsak, bättre och snyggare trummor. Förmodligen bättre låtlista. ALLA låtar på Gh4 kommer vara ORIGINAL. INGA covers. vad är det för skillnad på original och cover? :o (jag e n00b) Citera
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Skrivet 5 Juli 2008 Gh4 tycker jag verkar bättre. Snyggare gitarr med touchpadsak, bättre och snyggare trummor. Förmodligen bättre låtlista. ALLA låtar på Gh4 kommer vara ORIGINAL. INGA covers. vad är det för skillnad på original och cover? :o (jag e n00b) original = Bandet som har gjort låten spelar in den. Cover = Någon annan gör det. Tror jag ;) Citera
addeB Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 Gh4 tycker jag verkar bättre. Snyggare gitarr med touchpadsak, bättre och snyggare trummor. Förmodligen bättre låtlista. ALLA låtar på Gh4 kommer vara ORIGINAL. INGA covers. vad är det för skillnad på original och cover? :o (jag e n00b) original = Bandet som har gjort låten spelar in den. Cover = Någon annan gör det. Tror jag ;) mm så är det, men det kan också vara att dom ändrat något i låten tror jag Citera
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 Gh4 tycker jag verkar bättre. Snyggare gitarr med touchpadsak, bättre och snyggare trummor. Förmodligen bättre låtlista. ALLA låtar på Gh4 kommer vara ORIGINAL. INGA covers. vad är det för skillnad på original och cover? :o (jag e n00b) original = Bandet som har gjort låten spelar in den. Cover = Någon annan gör det. Tror jag ;) mm så är det, men det kan också vara att dom ändrat något i låten tror jag aa, Jag har inte hört något som verkar vara Cover i Gh3 iaf. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.