Bplay Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Är det någon som vet om det ska komma ett nytt Zeldaspel till wii? Och isåfall när det kan vara :) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Är det någon som vet om det ska komma ett nytt Zeldaspel till wii? Och isåfall när det kan vara :) ?Ingen aning. Men jag hoppas verkligen det! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Får väl se vad som händer på E3 mässan. Det ryktas även att Kid Icarus, Animal Crossing, F-Zero och Starfox kommer få sina uppföljare utannonserade under E3 mässan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Vad är E3 mässan och vart är den? Hör alltid så mkt om den på forumet men aldrig annars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 jo, det är nog dom spelen som jag gillar mest av nintendos spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Jag håller med om det. Men man hör ingenting om de håller på med ett nytt.. Om man ser på deras historik har det inte kommit nya spel alltför ofta. Men jag hoppas på ett till wii ganska snart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Zelda spelet till wii var verkligen dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Men det betyder inte att ett nytt spel blir dåligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Vad är E3 mässan och vart är den? Hör alltid så mkt om den på forumet men aldrig annars det HÄR är E3 mässan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 F-Zero till Wii måste vara coolt :o Men hoppas Zelda till Wii inte blir sånt där 2D spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 F-Zero till Wii måste vara coolt :o Men hoppas Zelda till Wii inte blir sånt där 2D spel... Varför skulle de göra det? :o första zelda till wii var f*n inte det så varför skulle nästa bli det? förstår inte resonemanget bakom detta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 ...vet du vad en gamecube är? först kom wind waker, sen kom nått 2D spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg