Hoppa till innehåll

Spel För Flera Spelare?


Sidney

Rekommendera inlägg

Hej!

Undrar om någon här har ett förslag på ett roligt spel förminst 2 spelare. Inga skjutspel. Ska till landet med familjen och syrrans kille på måndag, så jag behöver spelet innan dess. Skulle köpt Gh2 om det inte var så j*vla dyrt.

 

Har redan: GH3 och Pes (fotbollsspel för er som inte visste det). Så säg inte GH eller nåt fotbollsspel.

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Hmm, där sa du nåt. Nåt bilspel blir det säkert. Nåt förslag på ett bra bilspel?

 

EDIT: Läste recensionen om Sega Rally på GR hemsida och de tyckte spelet var bra, 8/10. Vad tycker ni om spelet? Bra eller inte?

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

OK. Tror jag köper det om det inte är för dyrt. Kom på att jag hämtade ut the Bourne Conspiracy (mer info, sen min andra tråd "lämna tillbaka the bourne conspiracy") den 27 Juni och EbGames har ju 10 dagars öppet köp. Om jag har lite tur så kan jag ju lämna tillbaka det så och få alla pengarna tillbaka :) .

 

ShigeruMiyamot:

En fråga om ditt pm jag fick som svar på mitt pm till dig, blev lite wierd där. Frågan handlar om Sega Rally iallafall om du inte förstod det. Närmare splitscreen delen.

 

Med splitscreen:

Hur menar du? Har en uppe och den andra nere eller en höger och den andra vänster?

 

Uppe/Nere:

[''''''''''''''']

[-------]

[,,,,,,,,,,,]

 

Höger/VÄnster:

[''''''''|'''''''']

[----|----]

[,,,,,,|,,,,,,]

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tittar lite på:

 

Betyg (Gamereactor):

 

MotoGP 07:

7/10

spelare: 1

 

SEGA Rally:

8/10

spelare: 1-2

 

PGR 4:

8/10

spelare: 1-2

 

LEGO Indiana Jones:

6/10

spelare: 1-2

 

Är nåt av dom spelen att räkna med? Räkna bort MotoGP 07 eftersom det bara har en spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Undrar om någon här har ett förslag på ett roligt spel förminst 2 spelare. Inga skjutspel. Ska till landet med familjen och syrrans kille på måndag, så jag behöver spelet innan dess. Skulle köpt Gh2 om det inte var så j*vla dyrt.

 

Har redan: GH3 och Pes (fotbollsspel för er som inte visste det). Så säg inte GH eller nåt fotbollsspel.

 

höger väsnter, skärmen delas lodrätt/horisontellt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...