Hoppa till innehåll

Blir Jag Bannad För Alltid Då? - Rs


GnagarN
 Dela

Rekommendera inlägg

Jo, jag undrade om jag testar en bot en gång, så blir jag ip bannad..

 

Men min ip byter varje dag så blir jag bara bannad i en dag då?

 

(Endast vettiga svar)

Redigerat av Zeq0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tror du blir ip bannad och den gubben du gjorde det på blir raderad

Men om jag då gör det på min pure så spelar det ingen roll, men jag vill inte ta några risker.. :P

 

du kan sätta på så du bytar ip var 30:de sekund o göra de ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var nätverk har en liknande ip(dom 3 sita sifrerna braukar vara olika) men det finns så man kan byta ip var 30de sekund men vet inte om det går att lada nereller liknande

Men det finns ju vissa nackdelar med det också.. att man tex. måste ha hamachi på private server om man inte vill byta ip hela tiden :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jagex skulle aldrig IP Banna en potentiell member betalare. De ip bannar heller inte om du inte har gjort något riktigt dumt som tillexempel använda en bug till att bli rikast på spelet, eller döda alla utanför Bounty Hunter. Ditt account blir låst, men inte borttaget. Du kan överklaga din ban närsomhelst och blir den accepterad kan du logga in som vanligt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni har helt fel där.

 

Att använda bots räknas till att fuska. Jagex agerar snabbt mot fusk.

Ditt konto blir låst ( bannat ) även om du är en member, är du en member så avslutar dom ditt membership om du använder kredit kort.

 

Och lol lol..Vadå byta IP? Man kan inte byta sitt IP. För att byta IP så ringer du och ber efter ett nytt hos din internet leverantör. Sen så finns det en sak eller man kan ha så att ens IP byts typ 1 gång i månaden.

Och använder du bots så IP bannar dom dig, du kan besöka sidan å sånt, men när du försöker logga in så nekas det.

Redigerat av Kinaputt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...