Gurragu Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Jag har laddat ner spel från Pirate bay men vad ska man ha för program o bränna spelen till dvd-r skivorna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Vad är det för filformat på det du laddade ner? Massa -rar filer? .iso fil? Behöver mer information om man ska kunna hjälpa dig :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 .iso-filer, asså jag vill bränna filen till en skiva, men vad finns det för program för det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Använd Daemon Tools (finns att tanka på tex download.com) för att öppna .iso filen, fast i ditt fall kan du använda dig av tex PowerIso så bränner du den på skiva direkt. Nero kan nog funka också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Kan man brickblocka skivor om man öppnar den med Daemon tools? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Du behöver bara brickblocka ISO filen om det är NTSC och inte PAL, annars är det inga problem. Och sen för att bränna ISO filen så laddar du ned IMGBurn och bränner iso filen till den (http://www.imgburn.com/), det är gratis och det bästa bränningsprogrammet som du kan få enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 §3.7. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg