Gäst final Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 tja, alla där ute i vårat avlånga land! jag har en liten fråga med film till ipoden. jag ska få film i min ipod, och därför behöver jag ett speciellt program. problemet är att jag inte vet vad det programmet heter, så jag undrar om det är någon därute som vet? tacksam för svar! :thanks: :gitarr: Citera
fimpen Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Eeeh... iTunes? Googla på det. Ladda ner det. Lägg in filmen. Citera
Boffaroffe Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Det står klart och tydligt när du köper iPoden att du behöver iTunes ;p Första sidan i maualen samt på ett externt papper. Anyway, du tankar iTunes på http://www.apple.com/se/itunes/download/ Citera
Bplay Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 jag använder mig utav videora ipod converter. Den konverterar filmerna till ipod format och lägger sedan själv till dem i itunes :) perfekt Citera
Azzeus Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 jag använder mig utav videora ipod converter. Den konverterar filmerna till ipod format och lägger sedan själv till dem i itunes :) perfekt Säg att du ska konvertera en film som är en timme, hur lång tid tar konverteringen då? Citera
Bplay Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 Oj det vet jag inte. Men det tar rätt lång tid. 40 minuter kanske.. Har inte koll på det. Brukar lägga in lite filmer jag vill konvertera och så hamnar de i en lista som efterhand tar film efter film. Brukar inte se efter. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.