Big_Smoke Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 PSN: Wehefix PS3: 60GB Spel:GTA IV , Oblivion, Assassins Creed, Motorstorm, The Darkness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Jeppe_killer0.oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 (redigerat) Online id:pettro Mina spel:orange box, gta IV, pain, gt5 prouloge,far cry 2 (favorit), feel ski, burnout paradise, lego indiana jones. har:60 gig verisionen. :) Adda mig! Redigerat 4 November 2008 av felixan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sebaztian Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 PSN: Zhowbiz Spel: Timeshift, Metal gear solid 4, Call of duty 4 (favorit), Uncharted, Grand theft auto IV, Ratchet & Clank ToD. PSN Spel: Lemmings 40 Gig 2 Sixaxis Ej headset eller Eye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Någon borde uppdatera listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 PSN: Nolers Spel: Battlefield: Bad Company Star Wars: Force Unleashed Fifa 09 Nått Buzz! spel Nått Singstar spel Version: 80GB versionen Spelkontroller: 3 stycken Sixaxis kontroller Övrigt: Varken headset eller EYE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Upplivar tråden... PSN: Trafikstolpe Spel: Resistance 2 Pes09 Prince of Persia Oblivion GOTY Uncharted: Drake's Fortune Ratchet and Clank: ToD Metal Gear Solid 4 Version 80gb Handkontroller: Dualshock x1 Sixaxis x2 Headset: Nej Mus och tangentbord: Ja, både och. Kan dock inte spela med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Network namn: rednex1994 (pappa spelade i rednex) xD Spel GTA IV [Favorit1] TNA Impact WWE SmackDown Vs Raw 2008 Nba 2k7 NHL 09 FarCry 2 [[Favorit2] Call of Duty 4 Modern Warfare Buzz - Nånting Ratchet And Clank - Tools of destruction Fifa 08 Fifa Street 08 Gran Turismo 5 Proluge Version 80 Och 40 GB Handkontroller 2x Sixaxis Och en ps2 kontroll som man kan ansluta till ps3 Headset No way :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Uppdatera min lista, numera har jag följande spel: Rock Band [Favorit] Rock Band: AC/DC Guitar Hero World Tour Guitar Hero: Aerosmith Need For Speed: Undercover Grand Theft Auto IV Resistance 2 Uncharted: Drake's Fortune Saint's Row 2 Tony Hawk's Proving Ground Förövrigt, kan du göra mitt PSN-namn mer tydligt? Eftersom du har understruken text syns inte underline i mitt namn. Såhär: twinkle_xcb, men det skall ju givetvis vara twinkle_xcb, men eftersom det endast ser ut som ett mellanrum blir det enkelt fel. Tack, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sebaztian Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Uppdaterar min lista. Psn: Zhowbiz Spel: Gta IV (Pappas favorit :P) GT5 Mirror's edge (En favorit) Cod5 (En favorit) Cod4 (Spelas ofta) Dark sector MGS4 SCIV (En favorit) Timeshift R&C:Tod Uncharted (Snart alla trophies) Psn-spel: Lemmings Tillbehör: HDTV (HDMI-kabel) Mus och tangentbord (Kan ej spela med) Eye (Ej headset) Eyecreate 2 SIXAXIS EDIT: Har 40 Gig versionen. Redigerat 30 December 2008 av sebaztian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Kan ju ta och uppdatera min lista efter ett litet tag :P PSN: Zettan Spel:Uncharted drakes fortune, COD 4, Assasins creed, GTA IV, GH3 , GH:WT Spel från PSN: Warhawk Version: 40 gigarn Handkontroller: 1 sixaxis Headset: Nej Tangentbord/Mus: Ja både och men kan inte spela med dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Du kan också uppdatera min information, om du har tid. PSN: DJXout Spel: Grand Theft Auto IV [Favorit] Ratchet & Clank: Tools of Destruction Ratchet & Clank: Quest for Booty Uncharted: Drake's Fortune Call of Duty 3 Call of Duty: Modern Warfare Call of Duty: World at War James Bond 007: Quantum of Solace The Simpsons Game Fallout 3 Buzz! Quiz TV Pain - (Från PlayStation Store) Siren: Blood Curse - (Från PlayStation Store) Version: 40GB versionen. Spelkontroller: 3 st Sixaxis kontroller. [Eller snarare två då en knapp fastnade på den första efter att ha tappat den i golvet, så jag köpte ett 'dubbelpack'. :P] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.