Hoglund7 Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Psn:Hoglund7 Version:80Gb Spelkontroller: 1 Dualshock 3 1 Dualshock 3 Vit 1 Dualshock 3 Röd 1 Sixaxis Sony Headset Spel: Nba live 09 GT5 Need for speed undercover Call of duty 4 [Favorit] Nba street homecourt Call of duty World At War GTA IV guitar hero world tour Redigerat 21 December 2009 av Hoglund7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fertrikk Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Mitt är Ferther_ . ;D Jag har Saints Row 2, Littlebigplanet och Midnight Club: LA. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Psn:Kuddie Version:80Gb Spelkontroller 2 Dualshock 3 2 Sixaxis Spel GTA IV Little Big Planet Wall-E ( Det kom med xD Aldrig spelat det ) Metal Gear Solid 4 Spel som jag ska köpa snart: Fallout 3 Valkyria Chronicles [Kanske] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 PSN: Bldo 250 GB NHL 10, någon? (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 | | | | v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannike Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Mitt psn: dannike 40 gb ps3 (phat) Spel: Burnout paradise the ultimate box (favorit) Bourne conspiracy stranglehold the orange box battlefield 1943 supersonic acrobatic rocket powered battle cars Saints row 2 PAIN Gh3 Folklore PS1-spel: Rainbow six Crash bandicoot Crash bandicoot 3 Warped CTR Driver Ångrar att jag sålde alla mina ps1 spel nu, men man gör dumma saker när man är yngre... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 PSN Namn ; Akizy Spel Little Big Planet Cod MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linuskw Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Psn-namn: Lenon58 Ps3-typ: 40GB Ps3-spel: Shaun White Snowboarding FIFA 09 NHL 09 Mirrors Edge Guitar Hero III Guitar Hero World Tour Guitsr Hero 5 Guitar Hero Metallica Dj Hero Rockband Skate 2 Assassins Creed Prince Of Persia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 heter todo196 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Psn:Volvotobben Version:80Gb Spelkontroller 1 Dualshock 3 Spel GTA IV Call of duty: Modern warfare 2 (spelar mest) Mirror's edge Metal Gear Solid 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Psn:Kuddie Version:80Gb Spelkontroller 2 Dualshock 3 2 Sixaxis Spel GTA IV Little Big Planet Wall-E ( Det kom med xD Aldrig spelat det ) Metal Gear Solid 4 Spel som jag ska köpa snart: Fallout 3 Valkyria Chronicles [Kanske] Skaffa: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=462520 isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Ps3; 80gig PSN: bloodrainblood (Hade dålig fantasi x]) Spel: GH:WT, GH:M, Rock band 1, Rock band 2, GTA IV (Jag har lånat det av en polare men ska köpa det)., Race driver grid, COD4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.