loooser Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag får inte multiplayer att fungera... Det står bara CD-key in use, Try reconnect later... Varför?! Och ja, spelet är faktiskt köpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Skicka ett mail till Infinite Ward. Skriv att nån använder din Cd key, Bifoga din nyckel. Du bör få en ny. Dessutom tror jag de spärrar den andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loooser Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Okej... Hur kommer man i kontakt med dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Deras hemsida kanske... Det lär väl följa med nån handbok eller nåt när du köpte spelet antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loooser Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Jaa... Tänkte inte på det... Ska nog ta och bläddra lite i den då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Vad heter du på CoD jag heter Dave_killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.