Poesi Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Mitt Pokémon Guld går inte att spara på! och det borde inte kunna vara nåt med själva spelet som man sätter i, för min syrra har likadant med sitt Silver! För min syster var det så direkt, men jag han nästan klara ut spelet innan det hände. Det är ett jättekul spel men nu är det helt värdelöst! Jag behöver verkligen hjälp! :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 det inbyggda batteriet är slut, sök på youtube # how to exchange a battery in pokémon gold" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Jag sökte på det och det fanns inte! dessutom så går det att starta och spela på, men inte att spara på! ett batteri kan väl inte orsaka det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1180544 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1336067 Ditt batteri som sparar filen ar slut. Kolla lankarna ovanfor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag har samma problem på röd. På crystal går det att spara men inte på röd det är irriterande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Tack Draghon. Jag ska försöka köpa ett sånt batteri. :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Har aldrig varit med om att batteriet har tagit slut :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) :cool: Jag LYCKADES!!! :D Mitt Pokémon Guld fungerar! Tack ALLA som har hjälpt mig! :thanks: PS. Nån kan låsa tråden nu. DS. Redigerat 26 Juli 2008 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg