Agito Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 (redigerat) HEJ JAG SKA FORSKA OM DJUR I BIOLOGIN(RYGGRADSDJUR)KAN JAG FÅ NÅT BRA TIPS OM NÅT ROLIGT DJUR ATT FORSKA OM!! ps ops kapslook var visst ine Redigerat 25 Mars 2004 av dark_hero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Vill du ha ett ovanligt och kanske få ett plus för att du väljer nåt som inte så många känner till så testa med Okapi.. http://www.colszoo.org/animalareas/aforest/afjpegs/specigif/okapi/okapi.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Forska om kameleonten det har jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 (redigerat) Kolla i olika faktaböcker o kolla om det finns mycket fakta om det djuret som du vill arbeta om.Om det finns lite fakta så är det nog ingen idé att välja det djuret. Redigerat 25 Mars 2004 av Imaginary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Vill du ha ett ovanligt och kanske få ett plus för att du väljer nåt som inte så många känner till så testa med Okapi.. http://www.colszoo.org/animalareas/aforest/afjpegs/specigif/okapi/okapi.jpg då lura du nog itte mej (hehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 tack men jag tror jag måste va bestämd idag så...men forts skika in tips för jag tror det är på måndag tisdag eller onsdag som jag måste kommit på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Hej! Forska om kameleonten det har jag gjort. gjorde du det i 1,2 ele 3 då ele? eller har vi verkligen gjort det i 4,5 ele 6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 HEJ JAG SKA FORSKA OM DJUR I BIOLOGIN(RYGGRADSDJUR)KAN JAG FÅ NÅT BRA TIPS OM NÅT ROLIGT DJUR ATT FORSKA OM!! ps ops kapslook var visst ine Ska också ha en sån där uppgift!Själv så ska jag ta fåglar men vad för djur tycker du om då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (ZuperZonic @ 25/03-2004 19:51:55) Vill du ha ett ovanligt och kanske få ett plus för att du väljer nåt som inte så många känner till så testa med Okapi.. http://www.colszoo.org/animalareas/aforest/afjpegs/specigif/okapi/okapi.jpg då lura du nog itte mej (hehe) Lurar dig?Menar du att djuret inte ser särskilt seriöst ut eller nåt? Det är ett giraffdjur (faktiskt), väldigt intressant att forska om. De har en jättelång tunga som de använder till lite av varje. Men riktigt vad du menar med lura vet jag inte...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 ta ett sånt djur som du kan hitta mycket fakta om men tycker ändå att det är roligt att jobba med! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (Chihuahua @ 26/03-2004 17:44:13) (ZuperZonic @ 25/03-2004 19:51:55) Vill du ha ett ovanligt och kanske få ett plus för att du väljer nåt som inte så många känner till så testa med Okapi.. http://www.colszoo.org/animalareas/aforest/afjpegs/specigif/okapi/okapi.jpg då lura du nog itte mej (hehe) Lurar dig? Menar du att djuret inte ser särskilt seriöst ut eller nåt? Det är ett giraffdjur (faktiskt), väldigt intressant att forska om. De har en jättelång tunga som de använder till lite av varje. Men riktigt vad du menar med lura vet jag inte...? nejnej, chihuahua, han menade att han redan kände till det djuret...han e helt trög, TRO mej...*suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (Draghon @ 26/03-2004 19:17:16) (Chihuahua @ 26/03-2004 17:44:13) (ZuperZonic @ 25/03-2004 19:51:55) Vill du ha ett ovanligt och kanske få ett plus för att du väljer nåt som inte så många känner till så testa med Okapi.. http://www.colszoo.org/animalareas/aforest/afjpegs/specigif/okapi/okapi.jpg då lura du nog itte mej (hehe) Lurar dig? Menar du att djuret inte ser särskilt seriöst ut eller nåt? Det är ett giraffdjur (faktiskt), väldigt intressant att forska om. De har en jättelång tunga som de använder till lite av varje. Men riktigt vad du menar med lura vet jag inte...? nejnej, chihuahua, han menade att han redan kände till det djuret...han e helt trög, TRO mej...*suck* Det jag vet om djuret är att den finns ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.