MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Jag är pro med båda Är du professionell Brawl-spelare, eller menar du "pro" som "bra"? Men deras A-attacker är inte lika alls och bara två av deras fyra B-attacker är helt likadana. med "pro" menar jag att folk i min klass inte vill möta mig för att dem aldrig vinner. men när jag skrev "pro" menade jag mer att jag är bra:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) Man har ju Mario, en klassiker, han äger. Annars tycker jag om Link och Sonic. Och varför inte Fox och Yoshi, och lille söte Kirby. Och självklart Toon Link och Ike. Och Pikachu. Och starke Captain Falcon. Ice Climbers suger så jag kör inte med dem Har inte kört med R.O.B så mycket men ska köra lite mer med honom. Självklart spelar jag inte med Zelda (Hon har dem svagaste attackerna, och tar längre tid att tranformera sig till Sheik än i melee) Aldrig spelar jag med Olimar (Han är hur svag som helst) Och sluta qouta mina inlägg. Redigerat 26 Oktober 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) Man har ju Mario, en klassiker, han äger. Annars tycker jag om Link och Sonic. Och varför inte Fox och Yoshi, och lille söte Kirby. Och självklart Toon Link och Ike. Och Pikachu. Många mains = win. Donkey Kong, Captain Falcon, Link, Ness, Pokémon Trainer, Mario, Lucario, Sonic, Falco, Marth, ROB. Ice Climbers suger så jag kör inte med dem Rättning: Du suger som Ice Climbers, efterom du aldrig spelar som dom. Redigerat 12 Oktober 2008 av Moldorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oskar99 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 1.Kirby :D 2.Pokemon trainer :P 3.Toon link :rolleyes: 4.Yoshi :) 5.Meta knight ;) Jag har tyvärr aldrig testat online men spelet är världsbäst!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blabbvelox Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 1.TOON LINK 2.TOON LINK 3.TOON LINK 4.Alla x)(utom ganondorf :o) nemen, alla är stört roliga att köra med men ingen slår Toon link xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Toon link han är best :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Sonic eller snake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Är det ingen som har Mario som main :( ? Jag tycker han är bra. http://ui07.gamespot.com/2342/mario449x600_4.jpg= :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hysteria Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Ike och Lucas för det mesta. Speciellt Ike då jag gillar att skicka motståndare ut ur arenan på 30-40 procent med en smashattack. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.