ShadowKid Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 (redigerat) Vill du joina min server? i den här tråden ska jag visa hur du joinar min server Du börjar med att ladda ner Hamachi= http://hamachi.en.softonic.com/download sen startar du Hamachi och trycker på join network Network name är: redbullwow Och Network Password är: wow Sen går du till WoW mappen och går in i realmlist och tar bort allt och skriver set realmlist 5.13.92.223 Sen skickar du medelande till mig och säger vad du vill ha för Användarnamn och lösenord sen skickar jag medelande till dig att jag har gjort ditt acc så är det bara att spela Info om servern... 1.Det är en blizzlike server(liknar blizzards servrar) 2.Du går upp i lvl 3gånger så mycket fortare. 3.du får 100-5000(kanske mer)guld från en humanoid. 4.Lag fri! 5.Det är helt gratis! ps: dom 5 första som kommer in i servern får 40 levlar Redigerat 6 Juli 2008 av ShadowKid
MrTast Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 Så du menar att dom flesta tar betalt för sina servrar?
ShadowKid Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2008 nopp men var bara tvungen att skriva det så att inte nån nybörjare frågar om det kostar att köra på min server B)
Rekommendera inlägg