Senestor Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Ja som rubriken lyder... Jag behöver cheat/hack till cs. Jag hittar alldrig något som funkar! Posta dina/hittade cheat här! //DarkManyd --- ^^^^ ½½½½ :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Man måste ladda ner cheats :P Beror på vad du ska ha, speed hack, wallhack, aimbot etc. Det bästa stället är ju google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 har aimbot och wallhack, kan skicka, men skicka pm så får du min msn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Ska det vara en bra sida så ska det vara: mpcdownloads.com - Och eventuellt deras forum. cheat-project.com - Också en bra sida. darkcheats.org - Inte lika säker. mp-hacks.de - Finns lite där med. Man kan aldrig lita på någon/något. Så scanna alltid filerna först. Bra scannings-sidor/verktyg hittar ni på den här sidan: Säkerheten går före leken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Bästa stället www.tobys.dk/cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg