Hoppa till innehåll

Ny Dator!


Gäst GNR
 Dela

Rekommendera inlägg

hej jag har ca 5000 kr som jag vill köpa en dator för. det ska vara en till för att spela BF spelen och så ska jag ha den till att va inne på nätet. jag vill ine bygga ihop den själv för jag är inte så bra på sånt än. den ska komma från en säker sida helst om jag ska beställa den från nätet. den får max kosta 7000(helst).

 

Ps. om ni hittar ett helt datorpacket för ca 8000 eller lite mer/minder så kan ni gärna tipsa mig om det.(behäver inga högtalare, jag har headset).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n va soft! den såg ju riktigt bra ut! med GeForce o allt. ska nog titta extra poå den. är det någon som har köpt en daotr frn den sidan? jag vill bara se hur dom är och så om det gårsönder ngt ;)

 

ngt mer förslag?

Redigerat av GNR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Netgiganten är känd för och pressa priserna bra på deras datorpaket och erbjuda paket till såna som vill va försiktiga med ekonomin. En familj jag känner köpte en arbetsdator och en speldator därifrån, funkar bra.

Du hittar inte billigare genom och inte bygga.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Jag köpte min dator på netgiganten för 2,5 år sedan. För 8k (10k med skärm) Den klarar Crysis på Medium.

 

Netgiganten är säkra och bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte min dator på netgiganten för 2,5 år sedan. För 8k (10k med skärm) Den klarar Crysis på Medium.

 

Netgiganten är säkra och bra.

tackar, tackar :) då blir det säkert den hummerpojken sa. men tills det blir ett köp så kan jag väl få se lite andra datorer för bra pris? går annars bra med den han förslog hummerpojekn:)

 

Jag köpte min dator på netgiganten för 2,5 år sedan. För 8k (10k med skärm) Den klarar Crysis på Medium.

 

Netgiganten är säkra och bra.

tackar, tackar :) då blir det säkert den hummerpojken sa. men tills det blir ett köp så kan jag väl få se lite andra datorer för bra pris? går annars bra med den han förslog hummerpojekn:)

 

om jag nu ska köpa till ett opertivsystem, vart finns det billigt? helst skulle jag nog vilja ha XP för ett spel skull(BFV FTW) ;) men annars går det bra med vista antar jag ;(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte min dator på netgiganten för 2,5 år sedan. För 8k (10k med skärm) Den klarar Crysis på Medium.

 

Netgiganten är säkra och bra.

hur länge tror du XP håller tills man moste byta till Vista? jag chansar på Ca 4 år .
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...