CrazyBarrie Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) Nu var det dags för inlämning. man skickar in bidragen till mig, och jag svarar på erat pm och säger om ni blivit accepterade eller ej! Tema: Musik (artister, instrument osv) Storlek: Valfrii Jag kanske inte kommer kunna ha SOTW varje vecka under sommarlovet, för jag ska vara borta lite då och då. Men jag kommer ändå att försöka ha det så ofta det går :) 7/10 bidrag omröstning startad Redigerat 11 Juli 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 VAd är SOTW nån som kan förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Signature of the week Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 VAd är SOTW nån som kan förklara?Man skickar typ en en bild som man har gjort själv i photoshop, eller gimp.Sen så är den bilden uttagen till veckans tävling, på fredag så börjar en omröstning, då kan man se alla bilder i en omröstnings tråd. Sen så kan man rösta på den bilden man tycker var snyggast, men man får inte rösta på sig egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 In skickat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Hur skickar man bilden i pm? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 hosta den på t ex imageshack kopiera sedan texten längst ner, tryck på rutan lägg till bild och klistra in den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) Okej tack en-engång! ^^ Nu har jag skickat! Redigerat 8 Juli 2008 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Nu har jag skickat in mitt bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Första gången jag e med här =) Vote good, vote Dezen :ng: När omröstningen börjar ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Första gången jag e med här =) Vote good, vote Dezen :ng: När omröstningen börjar ofc. Första gången för mig med! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Första gången jag e med här =) Vote good, vote Dezen :ng: När omröstningen börjar ofc. Första gången för mig med! :D May the force be with us ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.