zitroz Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) Jag får inte upp min avatar >.> och jag har redan förminskat både i storlek(pixlar) och storlek(kvallite på bilden(i PS)) Och jag vill inte göra den mindre nu vad ska jag göra? :o Så ser bilden ut! Redigerat 7 Juli 2008 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Filstorlek: 33.42 kB (34227 byte) Avatarer här på fuska.se får vara max 12 kB. flyttar även tråden till fuska.se-forumet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag vet det är det jag behöver hjälp med! Nått sätt att minska fil-storleken! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 vad har du gjort eftersom att den är så stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag vet inte :o vad kan jag ha gjort? Alla jag har gjort i photo shop blir väldigt stora :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 vad sparar du i för format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag brukar göra om mina till, GIF format eller JPEG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 JPEG/JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 har du använt många olika effekter och filter? när du tar spara för webben så kan du ju sänka på kvaliten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 okej, men om när jag startar ny och bara väljer 125x125 så står det redan då 45.7K :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) testa denna Redigerat 8 Juli 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 wow vad gjorde du? :o kan du göra det på orginalet? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.