zitroz Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Slipknot kommer juh till sverige och spelar i stockholm den 12 november så jag undrar vilka här på Fuska.se ska gå? Jag ska ju gå men kommer tyvär sitta rätt långt bak x/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag har lyssnat på SlipKnot ganska mycket förr i tiden. Jag skulle gärna vilja gå, men det är det att jag anser att dom inte håller måttet längre, dom bli bara sämre och sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 j*vla 13 årsgräns. bara så där 500 dagar kvar tills jag är 13. SKulle kunna göra vad som helst för att kunna gå på den konserten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Ja ska f*n gå om nån av mina kompisar följer med och det gör nog någon. Men undra när biljetter släpps och hur mycket det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 BIljetterna har redan släppts och dem kostar 385. LänK: http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&...&CL_ORIGIN= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 ehe jag ska inte gå. dom blir bara sämre och sämre. dom va bättre först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 j*vla 13 årsgräns. bara så där 500 dagar kvar tills jag är 13. SKulle kunna göra vad som helst för att kunna gå på den konserten :P HAHA! Du avslöjade dig själv! Kolla på åldern! Kanske jag och min kompis ska gå, vet inte riktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag och en kompis kanske går, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jag ska dit med min flickvän :D Kommer bli nice som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Nej, ska inte gå. shitband. Enligt mej iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Ehm, RHCP jag är 96? Jag är född den 3 december 1996! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Nej, ska inte gå. shitband. Enligt mej iaf. Ska jag vara riktigt ärlig så är jag inte så värst förtjust i bandet heller längre :P Men de äldre grejerna tycker jag dock är helt ok. Men de lär inte spela så mycket gammalt, tror inte jag iaf. Men jag hoppas ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.