Gäst Logfan Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Stå plats för f*n! Inte vill du sitta och ha tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag ska dit med min flickvän :D Kommer bli nice som f*n. Aa, Man får hoppas de spelar " Duality " och " Wait and bleed " :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Drar nog dit tillsammans med Sid ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Stå plats för f*n! Inte vill du sitta och ha tråkigt! Nä men sitt plattserna va det ända som fanns! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 JA, men träng ner dig till golvet sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Nån som säljer 2 biljetter, FIck f*n inga :'( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Kommer inte gå, lyssnar sällan på Slipknot. Liten? Ung? MAn är aldrig för ung för att lyssna på slipknot? JAg är ju 11 och älskar SlipKnot! Rikgit bra Video! Du är inte för ung för att lyssna, men du är för ung för att gå. Det är inte en bra miljö för en 11åring och tro mig, du kommer förstå när du är äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Haha, om det inte hade varit 13 års gräns så hade jag gått ditt, jag vet att det brukar bli rätt brutalt på Metal konserter, men jag ahde ändå stucukit ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Oh dagen innan min födelsedag :D Men nej jag ska inte gå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Haha, om det inte hade varit 13 års gräns så hade jag gått ditt, jag vet att det brukar bli rätt brutalt på Metal konserter, men jag ahde ändå stucukit ditt.Men hur ska de kolla din ålder egentligen? Är det inte bara att gå in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 De kollar nog bara ålder vid behov ^^ så att säga. Så ser man äldre ut är det inga problem alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Bilking är ochså 96. Han har väl bara inte pallat skriva in rätt ålder? Eller så är du denne billking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.