Vendetta Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) Vet någon hur jag kan ta bort adblock? Jag tror jag har det eftersom det står på vissa sidor. "This image/site is blocked by adblocker..." Kan inte se allas avatarer på Fuska.se och på youtube kan jag inte se på alla filmer... Om det nu har nått med saken att göra :bah: (har kollat hjälpen på Youtube). Den som hjälper mig att få bort det får 200FM. Redigerat 8 Juli 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Om du menar tillägget Adblock till Firefox så ska du gå in på Verktyg > Inställningar, markera Adblock, klicka på avinstallera och slutligen starta om Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Om du menar tillägget Adblock till Firefox så ska du gå in på Verktyg > Inställningar, markera Adblock, klicka på avinstallera och slutligen starta om Firefox.Ne inte det...Använder Internet explorer 7.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Låter ganska skumt. Det är inte så att det är en Adware? Har aldrig hört talas om någon Adblock till IE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 ladda ner firefox istället då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) ladda ner firefox istället då.ska kolla om det hjälper... Nepp det hjälpte inte... Adware tror jag det är i så fall... Redigerat 8 Juli 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 http://www.symantec.com/security_response/...-99&tabid=3 might help? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.