Rhino Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Mhm... Blomdalen är skön :-D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Skönköping Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Mhm... Blomdalen är skön :-D Vilken är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Skönköping ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 uddaholm!!det är roligast då börjar man me alienfamilj och en militär familj....eller..a..okej!! hälften i alien familjen och samma med militär...och så någon spök familj...asså dom har massa gravstenar och så här har ni tre fusk: forcetwins om man är gravid så får man tvillingar motherlode du får 5000 simdaler help här ser du alla fuskkoder :student: ctrl + alt + c öppna grejen så man skriva fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 ja kör i veronavik eller åstundardalen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Blomdalen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiidWo Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag kör i alla. Jag tycker det är kul att variera ofta men jag lägger nog ner mest av min intressanta tid i Uddaholm :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 VeronaVik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Jag körde först i Veronavik jätte mycket. Sedan i Blomdalen jättemycket. Nu kör jag alltid i en stad som heter Booglurbia jag har gjort den själv asså. Booglurbia betyder förort på simska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Hörrni alla Simsälskare, jag har hittat ett asbra kvarter! Det heter moonislands och då bor man på en jättestor ö men man kan också bo på småöar. Den e asbra!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Hörrni alla Simsälskare, jag har hittat ett asbra kvarter! Det heter moonislands och då bor man på en jättestor ö men man kan också bo på småöar. Den e asbra!!! Hittat? Vart hittar man den? Är det som en MOD ungefär elr bara en stad som finns i ett expansion..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg