Hoppa till innehåll

Nu Har Jag Gjort En Ny Hemsida: Thexboxworld ...


Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Nu har jag gjort klart min nya hemsida TheXboxWorld !!!

 

Än finns det inte så jätte mycket på den men det kommer :D !

 

Nu undrar jag vad ni tycker om hemsidan (Inte oseriösa "Den-var-jätte-ful-min-mormor-kan-göra-bättre"- svar)!

 

Och när jag endå postar ett inlägg kan jag passa på att fråga om jag får posta den här tråden i Xbox 360 forumet också eftersom tråden handlar om xbox 360 :rolleyes: ...

 

Länk: TheXboxWorld

 

MvH Alexander P12!

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<meta name="generator" content="WYSIWYG Web Builder - http://www.wysiwygwebbuilder.com">

 

"Web Builder is a WYSIWYG (What-You-See-Is-What-You-Get) program used to create web pages. WYSIWYG means that the finished page will display exactly the way it was designed. The program generates HTML (HyperText Markup Language) tags while you point and click on desired functions; YOU CAN CREATE A PAGE WITHOUT LEARNING HTML. Just drag and drop objects to the page position them 'anywhere' you want and when you're finished publish it to your web server (using the built in Publish tool). Web Builder gives you full control over the content and layout of your web page. "

 

Jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det där är om man vill använda en färdig template, men annars så gör man hemsidan helt själv (typ som Adobe dreamweaver) ! Så tro inte att jag har använt en färdig hemsida... :huh: ... MvH Alexander P12!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men ... Eh VA**N ja lägger ner sidan, eftersom alla ska klaga!!!!!!

 

Ey kan nån moderator ta bort hela den här tråden ?? PLZZZZ! MvH Alexander P12!

 

Det var absolut inte menat som någon dålig kritik. Jag bara förklarade att wysiwyg inte betyder något dåligt utan det är vad man använder sig i de stora webdesignprogramen. För inte har du väl suttit och skrivit kod för hand? Vore sjukt onödigt isåfall

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men ... Eh VA**N ja lägger ner sidan, eftersom alla ska klaga!!!!!!

 

Ey kan nån moderator ta bort hela den här tråden ?? PLZZZZ! MvH Alexander P12!

BUSTED!

 

Näh, men lol. Man behöver inte börja gråta över detta, att använda wysiwyg är ingen synd. Jag har använt wysiwyg i program när jag gjort hemsidor förut också.

 

------

Och hur seriös kan sidan nu ha varit, om du lägger ner den bara för att kritiken inte är lysande och du inte får en massa applåder? Som jag ser det så skapade du sidan ENDAST för att få visa upp den här och få uppmärksamhet.

Vill du bevisa motsatsen så SKIT I OSS och fortsätt med sidan- Det är inget fel med wysiwyg, färdiga templates eller liknande, sålänge du har en sida med imponerande innehåll som folk vill ta del av.

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MovieMe: Jag har någonting emot färdiga templates.. Man är ju inte bara på en sida för innehållet, men också designen, den gör också så att besökaren vill mycket mer gärna komma tillbaka, än till en sida med halvtaskig färdig template som man hittat någonstans i internets djupaste gränder, men skitbra innehåll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...