Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) Ett litet skit-spel jag gjorde i gamemaker. Man ska helt enkelt ta diamanterna, akta sig för spökena, och inte gå in i elden (Duh) Jag vet att det suger, och är enkelt som f*n ^^ Kan nästan inget om Gamemaker, häften hjälpte MovieMe mig med :P Vill bara veta vad ni tycker om den :P Varning: Sista leveln kan vara rejält svår, spela inte för mycket så du inte slutar upp som Angry German Kid :P Ladda ner: http://www.megaupload.com/ru/?d=CHIZO5U7 EDIT: Länken funkade inte :S Fixat nu Redigerat 9 Juli 2008 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 aww fasnade vid det >.<, blev galen på banan med blåa spöken :P det var ju inte jätte bra men jag fasnade och kände, igen igen igen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Ett tips med dem blåa spökena: Dem åker långsammare än dig, så åk runt lite och låt dem jaga dig tills dem är så långt bakom dig att du kan åka vart du vill. Men akta dig för vita spöken medans du gör det där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Länken fungerar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Weird :S Aja, lägger upp filen här då: http://rapidshare.com/files/128577407/EpicGame.rar.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Störigt att man måste köra om alla levlar om man filorar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Störigt att man måste köra om alla levlar om man filorar :PSpelet är så kort, så det är därför man får göra det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Stör mig nåt ordentligt på musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.