Gäst wAcko Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Varför använder ni inte bara vanliga Internet Explorer?För att Internet Explorer är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Nej , jag använder det och jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Man får helt enkelt vänta tills FireFox 3.1 kommer... Det är många som det krashar för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Nej , jag använder det och jag är nöjd.roflhttp://reviews.cnet.com/4520-10442_7-6656808-6.html?tag=btn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Varför använder ni inte bara vanliga Internet Explorer?För att Internet Explorer är sämst. /agree har du äns provat nån annan webläsare? jag kommer ihåg för flera år sen när jag fick höra att andra webläsare fanns men jag använde internet i kanske några veckor sedan gick jag helt över till firefox, det är bättre och säkrare Redigerat 18 Juli 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Smart där. "använde internet i kanske några veckor sedan gick jag helt över till firefox" Du vet att internet inte är en webbläsare eller? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Smart där. "använde internet i kanske några veckor sedan gick jag helt över till firefox" Du vet att internet inte är en webbläsare eller? :) Haha good one. BTW. Så har uppdateringen 3.1 precis släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Smart där. "använde internet i kanske några veckor sedan gick jag helt över till firefox" Du vet att internet inte är en webbläsare eller? :) Haha good one. BTW. Så har uppdateringen 3.1 precis släppts Ne, det är 3.01 som har släppts. 3.1 ska vara en större uppdatering med fler funktioner som dom hade tänkt ha med i FireFox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst skicrosser Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Enligt en tidning jag läste kraschar Mozilla Firefox 3 jätte ofta, Blir även lätt överbelastad. Testa Ie 8 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Enligt en tidning jag läste kraschar Mozilla Firefox 3 jätte ofta, Blir även lätt överbelastad. Testa Ie 8 ;)LOL! IE 8 använder en IE 7 emulator för att kunna gå in på sidor...Så varför inte stanna med IE 7? (Även fast IE 7 är som att åka på ett motorväg med en sparkcykel) Redigerat 20 Juli 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 nej, nu skiter jag i det här nu avänder jag opera istället. Jag råder dig att använda Safari, mkt bättre än Opera, snabbaste med. inte en chans att jag använder safari. den är ju nästan sämre än IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Jag använder just nu Opera ganska nöjd med den. Fast Den slår ju inte Firefox :D. Känns som Opera är lite snabbare dock oO. Firefox har inte haft några fel för mig utom en gång när min datorn låste sig helt :P.. Redigerat 20 Juli 2008 av Rezex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.