wilmerx.tk Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 lite onödigt när det redan finns ett forum om ps3 Lite jobbigt med 360 fans som kommer hit o klagar och har sig, + i våran grupp så händer det mer saker.. Tävlingar osv.. Där är allt bättre :> Så nej det är inte onödigt.. Dom som tycker det, behöver ju inte gå med.. :> Haha, jag småsniffade. f*n va kul, men sant också! Längtar tills gruppen blir större, för den är redan skitbra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Haha ja.. Brabra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag har ansökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag har ansökt :) du är accepterad nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 kan du förklara vad som exakt är bättre i denna grupp xd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 I din grupp, vad är bättre? det är samma diskutionsämnen och liknande ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Förutom att vissa som har 360 kommer in o klagar och har sig ja typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag har ansökt nu hoppas att jag kommer med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Tja! Bra idé, blir nog kul, har ansökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Ni är båda accepterade, hoppas ni kommer ha det bra i gruppen! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.