DonaldDuck Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 jag har: blå crystal fire red emerald blue rescueteam och diamond :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Pokemon yellow, gold, sapphire, leaf green och pearl! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ghostbull Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) jag har röd,guld,ruby,emerald,ranger,diamond,ruby & saphire pinball,fire red,mystery dungeon red rescue team :lol: Redigerat 10 Juli 2008 av ghostbull Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag har alla pokémonspelen, förutom pokémon yellow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag har alla pokémonspelen, förutom pokémon yellow.till och med de fake, som figo och chaos black? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag har alla pokémonspelen, förutom pokémon yellow.till och med de fake, som figo och chaos black? Jag börjar få huvudvärk nu, ännu en till som kommer med frågor som man trodde var uppenbara. Nej, jag har alla vanliga pokémon spel. Chaos är inte ett spel som har gjorts av skaparna av dom andra spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Red, Silver och Sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Crystal och Fire Red. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 (redigerat) Jag har Blå ,röd , gul , silver , guld , sapphire , fire red , leaf green , Diamond och Blue Rescue team och Prb :P Redigerat 12 Juli 2008 av MolleMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag har: Yellow, Blue, Red, Gold, Ruby, Sapphire och Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Diamond, Blue Rescue Team, Battle Revolution, Snap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Pokémon Pinball, Pokémon Blue, Pokémon Gold, Pokémon Crystal, Pokémon Ruby, Pokémon Sapphire. Var det verkligen alla? Jo, det var det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg